štvrtok 11. októbra 2012

Krátke new in :)

Dnes mi konečne prišiel dlho očakávaný balíček zo stránky xparfemy.sk :)
Objednávala som zhruba pred týždnom( áno to je dlho očakávanie pre mna :) ja som hrozne nedočkavá ) Objednávka bola bezproblemov vybavená :)
Objednávala som si ten sláávny tangle teezer,ale len ten maličký cestovný, potom travala- cestovné balenie na hocjakú vonavku :) ešte som si objednala aj brazilsky keratin, také sérum, uvidime čo to spraví :) ... prihodila som tam ešte zopár vzoriek parfémov, a zalúbila som sa do parfému Lady Gaga ...v blízkej budúcnosti si ho chcem určite kúpit :)

Chcete časom niečo zrecenzovať ? :) 

3 komentáre:

  1. :O Odkiaľ si objednávala ten tangle teezer? :) uvažujem že si ho budem želať na vianoce :D a ako sa ti s ním češe,? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Objednávala som zo stránky xparfemy.sk :)
      noo češe sa s ním výborne :) dobre rozčesáva, aj mokré vlasy nevadí keď si s nimi češeš :)
      ale pre mňa je asi stále top kefa z prírodných vlákien :)

      Odstrániť
    2. ďakujem za info :)vypýtam si ho asi na vianoce :D

      Odstrániť