streda 31. októbra 2012

25.Inspired by Fairytail

Rozpráávky, kto ich nemá rád ?  Pochybujem že niekto taký vôbec je :) Je to  taký útek z reality, ked pozeráme nejakú peknú rozprávku :) nie snád ? :)
Pri tomto líčení som mala milión možností :) ja som si vybrala rozprávku hladá sa nemo :) podla mna krásny príbeh :)


Použité produkty :
makeup - BB krém Garnier pre zmiešanú a mastnú plet
 linka-catrice
špirála - Max factor false lash effect
očné tiene -zoeva, no name 120 paleta
 čierna ceruzka -elf


Stále plávať, stále plávať, čo robiť plávat  :D 
Akú rozprávku máte najradšej ? :) 

6 komentárov:

  1. Just keep swimming :d je jedna z mojich najoblubenejsich hlasok z rozprávok :) a páči s mi tvoje zobrazenie aj nema aj Dory :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. môžem s spýtať či s týmto líčením si aj niekam išla alebo si ho hneď odlíčila?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. robila som ho len koli vam :) ... ale s dori by som kludne aj von isla :) heh

      Odstrániť
  3. hneď kao osm toto videla som vedela že je to nemo a dory milujem cih podarilo sa ;*

    OdpovedaťOdstrániť