nedeľa 14. októbra 2012

4.Zombie nails

Ahojte, najskor sa ospravedlnujem, že nechta ktoré som mala ridat piatok pridávam až dnes, .. ale nemala som kedy :) .. lebo piatok som bola u priatela, a v sobotu som bola v Bratislave, ale o tom Vám napíšem v inom článku :))

V piatok som spravila nechty s tématikou Zombie :), pôvodne som mala naplánované niečo úplne iné, ... ale nemala som zelený lak, a koli jednym nechtom sa mi ho nechcelo kupovať:)

Použité produkty :
Opi - Big apple red
Flormal u25
Essence 02 stamp me black

Na prstenníku tradične nejaký vzor :) .. tento krát simpatický zombík, ktorý mi neviem prečo pripomína Harryho Pottera :D 

Nechty sú robené splash technikou ... alebo ako to  nazvať .. na papier si kvapnete kvapku laku, zoberete slámku potiehnete to trošku do seba, a fuknete na nechty :) ..celkom jednoduché :)

2 komentáre: