nedeľa 14. októbra 2012

1.GIVEAWAY !

Ták ! Rozhodla som sa spraviť na mojom blogu 1.Giveaway. Blogovanie ma velmi baví a dúfam že aj Vás baví môj blog :) a ja som štedrý človek tak som sa rozhodla dat do sútaže slnečné okuliare Lady Gaga, myslím že sú dosť originálne a niektorú z Vás potešia :)




Podmienky giveaway
1. Byť môj pravidelný čitatel a sleovat cez GFC
2. pripojit email na ktorý Vás potom kontaktujem :)
3. čo sa Vám na mojom blogu páči/ nepáči, čoho mám pridávat viac :)
4. Byť zo SR alebo ČR
5. Nepovinné, ak budete giveaway zdielat na svojom blogu, môžete pridať další komentár :)

Giveaway trvá do 25.10. 2012  a vyberat budem formou losovania :)

19 komentárov:

  1. natasa.findrova@gmail.com
    čo ma baví? máš strašne super nápady na nail-arty, pekné líčenie a všetko dokonale spracované bez chybičky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc se mi libi tve clanky s licenim a taky nehty :-) Na fotkach vypadas moc sympaticky :-)
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. docela hezké, ale nelibí se mi záhlaví blogu, moc super jsou ale rybičky dole:)
    anna.kaplanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc se mi líbí tvoje líčení. A poupravila bych záhlaví blogu :)
    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. páčiš sa mi ty a nepáči sa mi.. že len jedna rybička dole je zelená :DD

    icka.gazdova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sleduji tě nově.
    Nejvíce se mi na tvém blogu líbí tvoje líčení. Používáš výraznější barvy a umíš to skvěle zkombinovat.

    Mohla bys přidávat více nápadů na nehty :)

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. gfc she.is.the.one
    dayelegant@gmail.com
    looky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mám ráda tvůj blog, dokonale se líčíš a inspiruješ mě!:)
    nemám co vytknout prostě :)
    Rebecca.fuhller11@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. jsi kočka tvůj blog se super! ;)
    barbora.drulakova@gnj.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. aneta.jel@seznam.cz
    já vždy uvítám diy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ahooj, super brýle, mě se tu moc nelíbí že nemáš nějakou diy! neco lehkeho!:)
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Mohla by si pridávať outfity :D:)
    izurka357@azet.sk :) krásne brýlle :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. lizzy-fashion@centrum.sk
    mne sa najviac páčia líčenia a čo sa mi tu nepáči sa napísať nedá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. veronika.bejdova163@gmail.com
    vďaka za pozvanie na GA :) a celkovo na tvoj blog. ja mám vždy zo všetkého najradšej líčenia, takže len tak ďalej, pridávaj a budem úplne spokojná :D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Díky za giveaway hana@zlamals.eu
    Nejradši mám diy a taky make-up :) a klidně bych oželela new in :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. 1. Sleduji
    2. monikahruba@seznam.cz
    3. mě se líbí tvé záhlaví a rybky dole :D :D nejradši bych je furt krmila
    4. ČR

    OdpovedaťOdstrániť
  17. 1.Sleduju
    2. SpisarovaK@seznam.cz
    3. Mohla bys přidat DIY
    4.Jsem z ČR

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Líbí se mi tvůj blog celkově. :) Hlavně teda tvoje líčení je super, ráda se chodím inspirovat.
    eliska.s9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. inšpirujem sa líčením, a úplne som čumela na tie galaxy oči, wow
    páčia sa mi tvoje vlasy, takú farbu so vždy chcela, páčia sa mi fotky ped zelenou stenou so stromom v pozadí, páčia sa mi originálne nechty a proste všetko

    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť