piatok 12. októbra 2012

7.Red

Ahojte :) .. dnes pribudne líčenie v mojej oblubenej farbe :) Červené ! :) Túto farbu mám velmi rada :)) ..keďže som ohnivé znamenie tak je ku mne ešte viac spätá :) ..





K líčeniu : Dnes  je to len obyčajná dvoj linka ktorá nieje ničím až tak zaujímavá a predsa vynikne :)

Použité produkty :
BB krém pre masnú a zmiešanú pleť - Garnier
podklad-zoeva
čierna linka -Gabriele salvette
čierna ceruzka -elf
 farebná očná linka - elf multifunkčná očná linka 2v1 "namočená" do no name palety :)
špirála - Max factor false lash effect





4 komentáre:

  1. pekný nápad :) takto som to ešte nevidela a modrá tiež vyzerá dobre :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V piatok som rozmýšlala nad červenou, ale nemala som tú odvahu =) Ale ako vidím, vyzerá to dobre

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) podla mna je červená na očiach dosť odvážna farba :) .. ja som sa hlavna bála efektu červených očí :)

      Odstrániť