nedeľa 23. septembra 2012

Zopár slov odomna :)

Ahojte, ... prepáčte že v posledných dnoch nič neprispievam, ale som chorá :( a stále len spím... tak mi to snád odpustíte...
Tak Vám aspon poviem také zhrnutie, Čo sa mi za posledný týžden stalo ...

Utorok mi prišiel balíček zo zoevy, o ktorom som Vám už písala,  a všetky veci su fakt bohovské :) ale o nich neskôr :)

Stredu ma napadol bláznivý nápad... išla som ja, môj priatel, a moja spolužiačka do Trenčína..len tak ba výlet ( ten ale dorazil moju chorobu :/ ), pre zaujímavosť kúpila som si novú kabelku a linku na oči ( aj o nej neskor )

Štvrtok mi prišiel balíček s hennou,a priatelovi notebook, tak sme mali obaja radosť, a on ma musel nafarbiť (hennovala som len druhý krát, ale vlasy mam po nej fakt skvelé )

Piatok a vlastne aj sobotu, sme mali tu v Zlatých Moravciach jarmok, nakúpila som si viac menej len sladkosti :) ale aj tak boo fajn :)
A piatok mi prišla moja výhra z blogu  visagebyadriana :) ktorá ma fakt velmi potešila, vyhrala som 30 tabletiek GS eladen, a dnes som ich začala užívať, ... a ešte mi od nej prišlo kopec vzoriek :)
Tabletky sa mi zdalo zbytočné fotit :) 

Ahojte :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára