nedeľa 9. septembra 2012

Recenzia : Instantné očné tiene


Nedávno som si zo stránky vasesosovky.sk objednávala šošovky, a všimla som si že majú aj instantné očné tiene, a ja rada skúšam nové veci tak som si ich objednala.

Očné tiene vyzerali zaujímavo, ale farby sa mi na obrázku zdali krajšie, ale obrázky sú väčšinou klamlivé.

Takto vyzerali tiene po nanesení, ja som tam ešte dokrelsila linku

Aplikácia prebehla dosť rýchlo, tiene sa mali priložiť na viečko počkať 4-5 sekúnd a potiahnúť smerom von. Prvé oko vyzeralo lepšie, a druhé sa mi až tak neotlačilo, tak som to dotienovala prstom. Vyzeralo to už lepšie, ale na mňa príliš jemné farby.
Hneď po nalíčení

 2 Hodiny po nalíčení

4 Hodiny po nalíčení, tieň je už dosť nevýrazný


Výdrž je kapitola sama o sebe, mne na očiach vydržal okolo 4 hodín, a to sa mi zdá dosť málo.



+ rýchla aplikácia
+praktické pre menej zručné ženy v maľovaní
-príliš jemné farby
-slabá výdrž
-slabý výber farieb


5/10

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára