pondelok 10. septembra 2012

Špeciál - Rúže

Rozhodla som sa napísat jeden dlhý a komplexný článok o rúžoch na pery ktoré vlastním, kedže som maniak do rúžov na pery, tak toho bude dosť



1.NYC Mousse 420
+pekna farba
+nizka cena

-slabá farba
-nizka vydrž na perách


2. Catrice Urban Baroque C01 Marie Antionette

+najoblúbenejší rúž v mojej zbierke
+krásna farba
+nevtieravá vôňa
+pekný obal
+na perách vyzerá skvele
+nevyušuje

-limitovaná edícia :(


3. Maybelline's Color Sensational 540 Hollywood red
+príjemná konzistencia
+na perách krásne drží
+príjemná farba, taká menej výrazna červená,nositelna každý deň
+ podla mna pekne balenie

-trochu sa občas tažsie nanáša, menej sa topí





4. Manhattan - 53 K
-neviem prečo som si tento rúž vôbec kupovala, vôbec sa mi nehodí
-slabá farba
-pre mna nepríjemná vôňa
-rozteká sa na perách







 5. Flormar - 500
- ako jeho kolega od Manhattanu
-škaredá farba, ktorú mi poradila predavačka
-smrdí mi už od vtedy ako som ho kúpila
-je príliš leskly, trblietavy taky divny




6. Pupa - new chic
+ pekné balenie, praktické :)
- nepraktická farba pre mňa
- slabé krytie









7. Catrice - Ultimate Colour 160
+pekná farba
-tažsie nositelná


8. Catrice - Ultimate Colour 170
+pekná farba
-tažsie nositelná






9.Manhattan - 45
+ najkrajšia červená :)
+dosť dlho vydrží na perách
- manhattan sa už tažšie zháňa





10. Manic panic - Kiss of death
+krásna výrazna červená, aj keď na obrázku neni vidieť
+na perách vydrží dlho
- občas tažsie použitelný, pretože je veľmi výrazný(ale krásny)





11.Maxfactor - fixka na pery
+pekná farba
-nepraktická aplikácia
-vysušuje pery (!!!)
-na perách sa divne vpíja




12. StarGazer -čierny
+for fun je velmi dobrý
- využitelný len na halloween






13. Juli Rosse - dlhotrvajúci lesk na pery červený
+fakt dlhotrvajúci, prežil aj niekolko krat jedenie
-vysušuje
-velmi zlá aplikácia









Snád vás tento článok zaujal, ...Máte aj vy nejakého oblúbenca ?:)





1 komentár: