pondelok 24. septembra 2012

Vlasy

Rozhodla som sa, ukázat Vám, aký som chameleón :) Viac fotky :



Tak .. som pôvodná blondínka ( fotka je asi z obdobia 13-14 rokov, tak kvalita ako naozaj ;), je to skor špinavy blond ) 



Zhruba keď som mala 15 som si zafarbila ofinu na červeno, šampónom, ale farba sa mi pri umyvani neviem akým spôsobom dostala aj na ostatné vlasy ..tak som dlhšie behala s dosť divnou farbou vlasov :D (to  zelené su príčesky :) )



Chvalabohu po 2 mesiacoch sa farba vyumyvala :) a bola som znovu blond



Na moje 16-te narodeniny som si dala spravit melir



Asi mesiac- dva po melíry som si dala prefarbit vlasy na čierno...



Na ktorú som potom dala ešte hnedú, a chytilo mi to ;D



A na to znovu čiernu :D



Ale čierna ma samozrejme dlho nebavila, tak som si vlasy odfarbila peroxidom..a riadne som ich spalila ( vid.cestička :( ) 



Dlho som ale vlasom pokoj nedala, ...na druhy den som si na ofinu dala kriklavo červenú farbu,na kúsok nas ofinou tyrkisovú, a na spodné vlasy modro-fialovú,červenú a ružovú



Potom prišla zima, na hudobnej sme mali mať vianočný koncert, moje vlasy boli velmi vyblednuté, bolo treba s tým niečo robiť, tak som sa prefarbila na čiernočervenú 



Potom som si zas zmysela že chcem blond.. tak bolo ..



Blond sa mi asi po mesiaci zdala nudná, tak som si ofinu a bok prefarbila na červeno 



Červená samozrejme bledne, a ja som si chcela ešte vlasy zosvetlit, tak som na to dala syoss zoosvetlovač tak vzniklo toto 



Potom mi priatel dal chrobaka do hlavy, ..že som mala najlepsie vlasy ked som mala čierne, ...



Už ma nebavilo zas farbenie čiernou, a chcela som červenú, tak zas kaderníčke na peroxid



Toto vzniklo ked sa mi vyumývala červená a dala som tam zas dalšiu červenú,...ale trochu to zvláŠtne chytilo



A vlastne, keď sa červená konečne vyumyvala do ryšava, vzniklo toto, pri čom chcem zotrvať, kedže som prešla na prírodnú farbu henna :) 


No čo hovoríte, ktorá bola najlepšia ?:D






2 komentáre:

  1. poviem ti,ja som bola na tom podobne :D rôzne farby,strihy,ale teda až takto často som nemenila,si lepšia:D a btw,tvoje vlasy to ako znášali? :) lebo ja som len raz mala tmavú-asi polroka,a potom som to postupne odfarbovala naspäť na blond,a strašne som si ich vtedy poničila.aj napriek tomu že ich mám pomerne silné.aj ty si bola na tom tak,či?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš čo, znášali to najskor dosť zle, ale časom si zvykli, ale tak ja som mala vždy skvelé vlasy, ...len prednedávnom som sa už zlakla, lebo ostali matné, nejako sa mi preriedili, a začali strašne padať, tak som prešla na hennu, a mam teraz fakt skvelé vlasy :)

      Odstrániť