štvrtok 6. septembra 2012

Recenzia : LUSH Kozmetická katastrofa



Borůvková maska pro preventivní zásahy a v případě krizí
Čerstvé borůvky plné antioxidantů a zklidňující kalamínový prášek dodávají Catastrophe Cosmetic příjemný nafialovělý odstín. Nečekejte, až vaši pleť postihne katastrofa, a zasáhněte preventivně. Pokud vás trápí suchá dráždivá pokožka, na níž se tvoří šupinky, požívejte tuto masku několikrát týdně. Vaše pleť tak bude dostávat vydatnou porci čerstvých vitamínů, zjemníte ji mandlovým olejem a mořskou řasou, oživíte a vypnete pomerančovou silicí a zklidníte heřmánkem. Pořiďte si tohle Lush pleťové eso pro případ kosmetických krizí!
Oficiálny text z lushcz.cz

Túto masku som dostala za nákup v lushi. Strašne milučké predavačky tam sú, hned sa ma pýtali akú mam pleť, a kedže mám zmiešanú pleť tak mi odporúčili kozmetickú katastrofu.

Vzorka mi vystačila na dve použitia tak moje hodnotenie nieje dlhodobé. Maska ma takú troška hustejšiu konzistenciu s kúskami čučoriedok. Trošku tažšie sa rozotiera ale dá sa to zvládnuť. Masku som naniesla na čistú, umytú pleť, a nechala pôsobiť 15 minút.



Maska trochu chladila a pálila zaroveň ked som ju mala, bolo to trochu nepríjemné ale dalo sa to vydržať. Po 15 minútach maska uplne zaschla a trochu popraskala. tak som ju umyla. Umývala sa dosť lahko, tak to šlo rýchlo. 

Po umytí som mala jemnú pleť, vyrážky som na tvári nemala, tak maska nepracovala s nejakou "katastrofou". Pleť bola matná čo ma hneď potešilo pretože sa dosť lesknem. 



Podľa môjho hodnotenia, táto maska je fajn. Ale sama od seba by som si ju asi nekúpila. Pleť bola príjemná,vyživená, matná a voňala čučoriedkami :)
6,5 / 10 

2 komentáre:

  1. Já bych se na ty borůvky asi nechala zlákat :-)

    Paris-London Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :) tak pokial máš trošku vyrážkovú pleť, tak si myslím že by to bolo pre teba to pravé :) mne veľmi nepomohla :)

    OdpovedaťOdstrániť