nedeľa 30. júna 2013

Zeleno čierne líčenie

Ahojte, dnes vám chcem ukázat líčenie ktoré som mala na sebe včera. V poslednej dobe nosievam len 2 typy líčení a to celé čierne oči alebo len  linku na hornom aj spodnom viečku, .. no včera som sa rozhodla že by to chcelo nejakú farbu, nevedela som sa poriadne rozhodnút akú farbu mám zvolit, a potom ma napadlo, že pride priatel, a ma zeleno čierne auto :D tak moje líčenie bolo inšpirované ním.








Pleť
Podklad : Catrice Prime and fine
Makeup : Dermacol makeup caviar long stay 1 Pale
Púder: Astor skin match powder 200 nude
Lícenka: Bourjois rosé ambré
Bronzer: Miss Sporty- Ohh! Tan so fine bronzing powder
Rozjasnovač: Bourjois- Poudre Illuminatrice 53

Oči:
Podklad pod očné tiene : Zoeva eye primer
Tiene:120 no name paleta
MUA : undressed
Linka.: Maybeline gel eyelinner
Špirála: Catrice - glamour doll

a posledná ... fotka mojej aktuálnej farby vlasov :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára