streda 5. júna 2013

Black Purple + moje drísty :P

Ahojte.. Dnešné líčenie je znovu z tych nositelných .. trošku vyraznejších .. ale myslím že stále pekných .. Dnes len tak krátko na inšpiráciu ..
Zajtra ma čaká dôležité vyštrenie očí .. naposledy som bola pred pol rokom, kedže mam vysoký očný tlak  tak musím chodiť na pozorovanie či sa mi to nezhoršuje náhodou .. lebo potom by išlo o zelený zákal .. čo by nebolo moc dobré. Tak mi zajtra držte palce nech mi vyšetrenie dopadne dobre.
Ale tu je už líčenie :)



 
Pleť
Podklad : Dermacol satin make-up base
Makeup : Dermacol makeup caviar long stay 1 Pale
Púder: Astor skin match powder 200 nude
Lícenka: Bourjois rosé ambré
Bronzer: Miss Sporty- Ohh! Tan so fine bronzing powder
Rozjasnovač: Bourjois- Poudre Illuminatrice 53

Oči:
Podklad pod očné tiene : Zoeva eye primer
Tiene:120 no name paleta
MUA : undressed
Mini paletka od čínana :)
Linka.: Maybeline gel eyelinner
Špirála: Catrice - glamour doll


A posledná fotka s mojim miláčkom :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára