sobota 9. marca 2013

Recenzia : Mary kay Botanic effects maska a krém na ruky

Tak, ja viem že túto recenziu som slúbila už veľmi dávno, aj som ju mala rozísanú no nikdy som sa nejako nemala do toho ju uploadnut, tak  snad vas mojimi kecami neznudim :) tu je recenzia



Botanical Effects™ Maska  (normálna až suchá pleť)

Obsah: 113 g Cena: € 22

Officiálny text: Maska obohatená rastlinnými látkami hĺbkovo čistí pleť, obnovuje jej žiarivosť a zvyšuje hydratáciu.Jedinečné zloženie zanechá vašu pleť perfektne vyváženú, dokonca aj keď je citlivá. Neobsahuje alkohol, nie je parfumovaná a tiež neobsahuje syntetické farbivá.

Môj názor : .. Taak maska ma veľmi potešila, .. Kedže občas je moja pleť suchšia, hlavne teraz cez zimu, .. tak som ju vyskúšala a bola som velmi milo prekvapená. Najviac ma asi potešilo to, že je maska neprafémovaná, .. nemám rada keď maska prehnane vonia ( aj keď niektoré masky sú výnimkou :) ) Pri aplikácií som si všimla, že maska obsahuje jemné peelingové časti ktoré boli velmi príjemne na tvári. A ešte milšie prekvapenie prišlo, keď som si masku dala dole, pleť bola krásne hydratovaná, zmyzli (!!!) mi suché mapy ktoré som mala na tvári a pleť bola krásne jemučká :) Maska je podla môjho gusta a dávam jej plný počet bodov :)
 10/10

Krém na ruky satin hands


Obsah 85 g Cena € 14.50

Oficiálny text: Poskytuje potrebnú hydratáciu počass celých 24 hodín a zanecháva ruky hodvábne jemné. Vydrží niekolko umytí rúk! Vysoko účinný zmäkčujúci prípravok ktorý zvláčnuje a hydratuje pleť a pomáha jej zachovať mladistvý vzhlad, Zaistuje okamžitú hydratáciu, stará sa o pokožku rúk a zanecháva ich vláčne po dobu niekolko hodín.

Môj názor: .. S touto recenziou som dosť čakala aj kôli tomuto krému,pretože zo začiatku mi na nom niečo strašne vadilo, .. jeho parfumácia-neparfumácia. Výrobok je neparémovaný tak to by nemal byť problém, ale zo začiatku som vždy zacítila takú zvláštnu umelinovú vôňu ktorá mi dosť vadila. Ale po čase používania som ju prestala cítit ( alebo mi proste prestala vadiť..) krém som si najradšej nanášala vždy pred spaním lebo som sa ráno zobudila a moje ruky boli stále ako nakrémované, čiže výdrž má fakt skvelú.. ako slubuje, zanecháva ruky fakt hodvábne, také fajn hydratované, ale zároveň nemám pocit mastných rúk Tak ako aj maska, ktorá bola fakt skvelá, tak aj tento krém si zaslúži vysoké hodnotenie, ale za tú "vôňu" mu strhávam jeden bod :)
9/10

1 komentár: