štvrtok 28. februára 2013

New in tetovanie :)

Ahojte Dievčatá :)Tento článok bude fakt len taký krátky informatívny :)
..tak dnes prišiel konečne ten deň T :) Dnes konečne prišlo moje vysnívané tetovanie :) do salónu som šla trochu s obavami, lebo všetci robili na mňa BUBUBU to bude bolieť a tak :) a viete čo ?! epilovanie nôh epilátorom bolí oveľa viac ! :) takže v pohode sa to dá zvládnuť, jedine pri kosti to trošku bolo cítit ale som nejaká žena a  pre krásu sa trpí :) tak tu je moje nové zvieratko, moj krásny dokonalý fénix :)

7 komentárov:

  1. gratulujem užasne to je :)a pozývam na svoj nový blog,ktorý som založila na svoje narodeniny takže 28.2. :)
    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten fénix je naozaj krásny :) a vybrala si si skvelé miesto kde vyniká :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. takže to máš na nohe? či som to zle pochopila? no epilátor som síce neskúsila, ale akosi ma to utešuje, ale zase ja sa chystám na tetovanie na zápästí, no môj problém je skôr vybrať si asi zo 4 salónov v meste ten správny

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno :) dobre si to pochopila :) .. mi bolo vtipne, ked sa ma raz kamarat opytal že a na ktorej ruke to mas ? :D ..
      Verim ze vyberes ten spravny :)

      Odstrániť