streda 29. októbra 2014

Halloween 04 :)


Ahojte :)
 A dnes tu máme už štvrtý halloweensky príspevok, dúfam že vás tieto príspevky nenudia a na moje práce sa pozriete radi. Dnešný make-up som chcela zrealizovať už veľmi veľmi dlho. Začalo to výrobou škrabošky.
Najskôr som si kúpila v obchode s umeleckými potrebami škrabošku svetlo hnedej farby, ktorú som natrela make-upom a z druhej strany červenou a bordovou temperou a pretrela ešte priesvitným lakom, z prednej strany som boky tiež potrela temperou, a domaľovala obočie. Potom som už len spojila dve čierne slamky a tie som zošívačkou pripla na masku, keďže to bohvieako nedržalo tak som do toho strčila ešte špajdľu a pripevnila tam zopár pierok.
Masku na tvári som robila už len s latexom a rúžmi. Umelú krv nepoužívam pretože som zatiaľ nenašla takú ktorá zaschne a drží. Preto radšej do latexu primiešavam potravinárske farbivá.
Ale dosť bolo rečí, tu je maska.  







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára