štvrtok 12. decembra 2013

MOTD 12.12.2013

Vždy keď mam ráno trošku viac času, chcem vyzerat cez den dobre, a tak isto to bolo aj dnes, výnimočne som nemusela vstávať o piatej a letiet do školy. Dnes som mala školu až od 11,a tým pádom som mala čas na to vyzerať fajn :)
Kedže včera mi prišli krásne šaty z aliexpres.com, tak som ich musela samozrejme dnes vyskúšať, a kedže ja som dosť vysoká tak som "šaty" mala ako tričko. Ale mne to vôbec nevadí lebo je úžasne :) Krásna kvalitná fotopotlač s obrázkom z jednej z mojich oblúbených rozprávok, z Mŕtvej nevesty Tima Burtona :)
Tak viem že moje nudné siahodlhé texty aj tak vela ludí nečíta tak to je na dnes odomna všetko, Majte sa krásky :) Tu je líčenie :)




No, však je úžasné? :) 

2 komentáre:

  1. krasne mas tie oci!

    Pozyvam na Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, máš moc hezký blog! Budu ráda když mrkneš i ke mě :) A můžeme se navzájem odebírat, co říkáš ?:) Dej vedět do komentů :)
    Můj blog zde http://lucieglam.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť