pondelok 21. januára 2013

12. Sleeping Beauty

Áno áno konečne pridavam dalšie líčenie zo série rozprávok, ide o trošííííííčku výraznejšie líčenie, kedže som spravila výrazne aj oči aj pery, pery som vykreslovala len ružovým tienom, a jemne som ich poprášila zlatim tienom, a prešla oranžovým leskom. Oči sú zlato- ružové myslím že dosť jednoducho spravené :)





Pleť
Makeup - BB krém - Garnier pre zmiešanú a mastnú pleť
MaxFactor -Panstick - 012
Korektor -Zoeva -Korekčná make-up paleta
Lícenka- Bourjois -74Rose ambré
Rozjasnovač-Bourjois- Poudre Illuminatrice 53

Oči:
Podklad pod očné tiene - Zoeva
Tiene- Zoeva - Paleta očných tieňov METALLIC STONES
           MUA - undressed
            No name paleta 120 tienov
Ceruzka- MUA Intense Glitter Eyeliner Starry Night
Linka- Catrice - Dating Joe Black
Špirála - Max factor false lash effect

Pery
Lesk - Gosh - Volume Lip Shine 04 Juicy Orange




A ešte sa chcem pochváliť :) som objednaná na tetovanie ^^ 28.02.2013 :) sa teším :)

4 komentáre:

  1. ani sa mi veľmi nezdá vvýrazné.:) nádherné
    aké tetovanie?


    P.S.: je u mňa GA alias pozvánka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) fotak mi zhltol farby, bolo to vyraznejsie :)

      fénixa na clenok :) sa tesim :)

      Odstrániť
  2. Moc ti to sluší, na tetování jsem zvědavá:)

    OdpovedaťOdstrániť