pondelok 5. novembra 2012

28.Inspired by Music

Ospravedlnujem sa že som pár dní nepridala žiadny článok ale, posledné dni som mala strašne nabyté.
- Bola som darovať krv :) chcela som spraviť dobrý skutok, sice som trochu zamdlela, ale :) nevadí
- Bola som v Nitre kúpiť postel :) a prijde mi až sa 4 týždne :D
- Bola som s priatelom :)
- Musím sa aj do skoly vela učit
-a  ešte dnes som bola znovu v nitre, kupiť stolik a kreslo :) Prerábam izbu :) a v blizkej budúcnosti bude znovu kratšia odmlka, lebo budem malovať izbu :)

 Teraz k líčeniu, toto líčenie má byť inšpirované klipom od Paramore - Misery Business. Pôvodne som chcela spraviť líčenie ala skupina KISS, ale na to by šlo príliš vela čiernej, a ja som chcela niečo farebné.
Neviem ako Vy, ale ja mam skupinu paramore velmi rada, kedysi som strašne chcela vyzerat ako Hayley :) je podla mna uplne užasná :)


Použité produkty
makeup - bb krém od garnieru, pre zmiešanú pleť
podklad pod očné tiene - Zoeva
tiene- 120 no name paleta, zoeva metalic
špirála - Max factor false lash effect
 linka- Maxfactor -deep black
rúž- manic panic - kiss of death




3 komentáre: